min dag i text och bild

Drog till Dollar med bussen i dag. Köpte lite grejer, var ute efter sprayfärg, ska spraya nattduksborden svarta. Men det får vänta. Och så var jag ute efter ramar. Men de jag ville ha fanns inte.
Så jag köpte en plånbok, nudlar, energidricka, påskpust, puder, och det som syns på bilden.
Standard. Men det blev ganska bra faktiskt. Har även möblerat sovrummet idag. Jättemysigt är det!
Fick sitta och vänta på bussen i 20 minuter för Marcus sa att den gick 1350 fast den egentligen gick 1410.
Blåste som fan gjorde det, men men satt där och såg mobbad ut med min energidryck!

och nu sedan jag kom hem har jag tänt lite ljus. Lagat mat, potatis köttbullar gräddsås och lingonsylt till det.
Jag och Marcus drog även och handlade, provade nya juicen hallon/päron, smakade "nyttigt"!

Ja där har ni min dag, ska tammetusan lägga mig snart, längtar till skolan i morgon faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0