I brist på nå vettigt att göra

Namn: Carolina "carro" Fahlström

Ålder: 18

Längd: 1.71

Sko-storlek: 38

Född: Bollnäs

Bor: Bollnäs

Gör just nu: Bloggar, men ska gå och borsta tänderna och kissa typ nyss!


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Kärleksfull, Ärlig, Pålitlig, och att jag bryr mig så himla mycket om andra..

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Svårt att ta "skämt", tar allt så allvarligt. Att jag tar mer skit än vad jag förtjänar och förlåter så enkelt,. Att jag har svårt att säga nej, till vissa saker.


 

Vad är du rädd för: Höjder

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är en omtänksam och ärlig person.

Det roligaste jobbet du haft/har: Inte haft nå roligt jobb.

Har du körkort och egen bil: Jarå snart! gäller bara att få fingrarna ur arslet och boka uppkörning & uppskrivning!

När tog du ditt körkort: Innan sommaren iallafall!

När grät du senast: Hm, Tisdags

När skrattade du senast: Idag

Vem åkte du bil med sist: Min mor

Vem åt du mat med sist: Min pojkvän

Vem sov du hos sist: Mamma

Vem sov hos dig sist: Förutom min pojkvän så, simon

Vad var du rädd för när du var liten: Sånna som såg annorlunda ut. Ta inte illa upp, men de skrämde livet ur mig! kunde börja gråta bara jag såg dom.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Brandman & Frisör

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Jadu, aldrig legat på sjukhuset, bara varit dit för mindre saker, X antal gånger!

Värsta smärtan du råkat ut för: I somras när "jag" höll på att bryta ryggen av mig tror jag, fyfan

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Slebba <3

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Oh Jisses! Mina 2 enda bästa vänner jag nånsin haft svek mig. 1 utav dem, skickade massa hjärtan och skulle finnas för HONOM när vi bråka, men inte mig?
och den andra blev tydligen kär i honom dan efter han dumpa mig, och sprang runt med hans kläder i kapprummet osv.
Jag har förlåtit men jag kommer ALDRIG glömma. Värsta besvikelsen, jag varit med om.

Har du någonsin sportat: Japp! Handboll, och skidor. Sen simmat och åkt cross på fritiden.

Någon du ser upp till: Ingen speciell.

Vad finns alltid i din handväska: Inget speciellt.



Har du varit utomlands någon gång: Ja några.

Vilken plats var finast: Egypten

Största stad/städer du varit i: Vet inte kommer inte ihåg vad staden heta som vi bodde i, i tyskland.




Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: BIG NONO! never have never will

Rökt: provat, men inget mer än så.

Snusat: samma där.

Druckit: Händer väl ungefär 1 gång i månaden. Mer ibland mindre.

Har du piercing eller tatuering: 2 tatueringar, 8 i öronen, Naveln, Läppen (halvt igenvuxet) ska sätta i snaaart.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Som min pojkvän! han var helt perfekt från första stund <3 föll på en gång!!

Finaste komplimang du fått: Vet inte. Blir glad vad jag än får för komplimang!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nja, kanske i 9:an om det nu räknas seriöst.

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Japp.

Har du någonsin fejkat en orgasm: Njae

Hur många sex-partners har du haft: 7

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Fisk

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen: Aftonblader

McDonalds eller MAX: Donken

Vin eller Öl: Vin!

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utomlands!

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga.!

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0