Helg och inget mer resande 4 veckor framöver.

Japp helg! och jag kommer vara i bollnäs en månad framöver, alltså slipper jag åka till skolan försen om 1 månad! HUR skönt? Ååh så jävla guld.

Idag var en ganska seg dag. Klassen börjar bli mer och mer "sär" alltså mer slittrad typ, alla ska argrumentera och det ska hållas på och hållas på. Så jävla less seriöst. Fattar inte hur man kan göra så småa saker till stora.
Aja what ever.. Överdrivet!

Så typ de flesta var på dåligt humör idag iallafall i mina grupper. På förmiddagen hade vi salong, och eftermiddagen små företagande a. I det stora hela så var det typ bara jag som jobbade i mina grupper. Visst lite hjälp hit och dit, men inte ens i närheten av så mycket som jag gjorde själv. aja. Huvudsaken är att jag känner att jag tillfört och jag känner att jag gjort det kan jag kan i gruppen.

Slutade halv 4, åkte hem med Hanna, så i Bollnäs gick jag och Marcus på Roy's och åt!:) för mig blev det kebabtallrik och han tog en blandsallad, haha!;) så jävla gott vare! ååh.. käkade upp ALLT!

nu har jag precis duschat och ligger i sängen ska kolla på jersey shore season 4 då jag inte sett ett enda avsnitt där ifrån. Laddade hem 4,5gGIG.. hähä.
Aja ni får ha en bra torsdag, !!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0