Haiiiir

detta kanske är en impuls tanke jag fick ikväll. någonting som gått över i morgon.
men just nu känner jag att jag vill bli ljushårig, helst ungefär till mitten av sommarn, helst till sommarn men annars ska det nog gå bra endå. Det är ett års sedan jag var blond nu. Jag gillade det dock gick allt för fort fram och mitt hår blev ruskigt slitet ingenting jag rekomenderar. Nu 1 år senare är mitt hår äntligen återhämtat. I helt okej form.
Så jag ska tänka på detta ett tag. Det är ju ingen dans på rosor att bli ljushårig direkt.. Jag trivs ju bäst i mörkt, kanske för att jag aldrig vant mig vid ljust. Och nu tänker jag mig inte en 10 då jag är en 1:a nu men kanske en 6-7 till sommarn? alltså mörkblond/mellanblond. we'll see time will tell.
sist på min början att bli ljushårig.
så synd att jag aldrig tog några bilder då jag var VIT, :( för håret gick inte att fixa och det var som tuggummi.
så vill jag ALDRIG ha det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0