evening

tog ett jätte långt bad och kollade på kvällens avsnitt av lyxfällan och tände ljus.
använde även min ansiktsmask från dermalogical ! som man ska använda 3-5 gånger i veckan :)
Kanske ska lägga upp bilder på vilka produkter jag använder just nu? 

laddar min mobil nu då jag inte haft den på sen i lördags. den har varit "sönder".
Måste knäppa på den för att få koden så jag kan hämta ut mina kläder i morgon.
Så kan jag ju passa på att ta lite kort oxå. Så det händer nått här i bloggen!

Nu ligger jag i sängen och kollar på big brother 24/7 och ätit upp min hallon/lakrits glass. Så god!
jag som inte tycker om hallon annars.

Aja nu ska jag inte dryga ner er med massa ointressant fakta !:) men det är ju trots allt min blogg..
skolavslutningen förra året. 99 dagar kvar nu ba! ding ding ding!
(men jaaa ingnorera att ja står som ja skitit på mig och blundar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0