7 mars

Vaknade klev upp fixade mig. Gick och åt med Amanda på Max som jag inte träffat sen oktober (!!!).
Sedan gick vi hem till mig en sväng, sen följde vi käller till HG medans han käkade pizza.
Vidare till ica och köpte lite godis och cola. Gick hem till mig och placerade oss i sängen framför BB.
Dom gick för 1h sen. Så jag har duschat och packat väskan tills i morgon.
Åker förmodlige med Jeanette och Daniel till Gävle och tar bussen till skolan.
Kommer bli lite försenad men jag kan åtminstonde åka till skolan då.
Sen åker jag bil/tåg/buss till Edsbyn och är med Kristin som jag knappt träffat inte varit med på lite ÖVER ett år (!!) sjukt. Ska bli lite skoj faktiskt. Förhoppningsvis jobbar Gunilla så man får träffa henne oxå. :)

Sen sover jag hos mamma. dock har dom fått magsjuka så om de är riktigt illa så åker jag hem.
Nu vet ni. Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0