19 mars 2012

Hallobas! vaknar av att det toksnöar ute. inte precis vad man vill se! fan våren var ju precis här? rätt åt alla som tagit fram skinnjackan redan för det har inte jag . :D haha
Gick iallafall upp vid 8 för att tända ljus och duka fram frukost åt älsk, så vi fick en morgonstund tillsammans <3 

nu har han dragit till skolan och jag ligger i sängen. Hade tänkt och sova 1h ungefär.
Sen kliva upp och fixa mig. Vi har tydligen inge vatten här hemma och inte blivit informerade om det.

(de håller på med vägarbete utanför) .. Less! jag hade tänkt tvätta håret idag på morgon för jag inte tvättat det på 3 dar, och det är sjukt äckligt .. Bra första intryck på praktiken liksom .. Får typ locka det eller nått? Aja! Får se hur länge jag går idag. Ha en fin måndag det ska jag ha.

sötaste älskling o sötaste alexandra i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0