16 mars 2012

HejHOPPSAN!:) sovit som en kuung har jag gjort! dock måste jag sova väldigt "inte tungt" för hade glömt att ställa av alarmet och glömt mobilen i fickan PLUS att jag hade ljudlös och stängd dörr intill sovrummet men vaknade av det endå :O Men somnade såklart om sen tills älsk alarm ringde ;)
ska snart fixa mig lite och käka en GOD frulle i lugn och ro fortsätta kolla på jersey shore.
sen ska jag gå till min praktik och prata lite . :) Och runt 2 ska jag luncha med Fanny och Alex, väldigt mys!
blir nog att dra en lyxshake på max oxå :) fettgott! ska se till att ta lite bilder idag så det blir lite roligare här!:D
ha en FIN FREDAG <3
himla tur jag har som fått en sån fin vän!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0