1 mars

blev inget tranan igår. tappade lusten. vet inte varför.. kände att jag inte mår tillräckligt bra för att dra ut och dricka. mycket tankar i mitt huvud.

-
Idag har jag bara legat hemma som alla andra dagar och snart är lovet slut! VILL INTE!
har massa saker som händer nästa vecka vet inte hur jag tänkt allt. :s

Lovisa och Marcus ska sova här från söndag till måndag. Jag måste egentligen verkligen till skolan på måndag.
så jag vet inte, dom kanske kan vara hemma med Marcus.
På tisdag ska käller ha fest, och jag skulle försöka vara med Cajsa + att min lillebror fyller år.
Dock ska jag ju upp till skola på onsdag? Jisses alltså.
-

I morgon åker vi till söderhamns skärgård. Jag och marcus handlade idag också.
korv, köttbullar, juice, mjölk, mjöl, ketchup, chipspåsar,tacochips, majs gurka, kattmat, smör, bröd, fläsk, pannbiffar, matgrädde, drickor. Osv ;) haha..
Ska bli skönt att åka dit. I morgon är det Bandy på tv:n Bollnäs-Broberg så blir att kolla på den matchen och mysa. Linn kommer runt 9. På lördan blir det väl att förtära lite alkohol och bada tunna. Mys det å!
kommer vara där med de här kråkorna ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0