-

"Snodde" ifrån Ida!

Upprör dig..
1. Att ta reda på efter andra, hur svårt är det att plocka reda på efter sig själv ?!
2. Orättvisa. (då menar jag ALL orättvisa=
3. Djurplågeri
4. När datorn laggar
5. Att bli kallad dumma saker, och bli behandlad illa, när man inte ens får till svar vad man gjort för fel.
6. Dem som är tillsammans med någon som inte kan hålla sig till sin partner. Eller dem som vet att hon/han har kille/tjej men är på den personen ändå!! ååh hatahatahata!!
7. När man inte kan be om ursäkt för sina misstag
8. Fjortisar, klarar inte av dom
9. Folk som inte visar andra människor hänsyn och respekt!
10. Att inte få duscha när det går mer än 24h..
-
Gör dig glad..
1. Kärlek
2. Att hitta på roliga saker!
3. Fina överraskninger, eller små gester i vardagen!
4. Min familj
5. Mina vänner
6. Mina djur eller alla fina djur gör mig glad! alltså inte kryp å sånt
7. LOV
8. Att veta att nu ska jag få sova tills jag vaknar av mig själv
9. Komplimanger ..  då jag väl får nån!
10. God Mat!
-
Du älskar..
1. Min familj.♥
2. Vänner
3. Pojkvän
4. Djuren mina
5. Mat och godis!
6. Att krypa ner i nytvättade lakan i en nybäddad säng helt nyduschad!! åh bästa känslan
7. Ledighet!
8. Att köpa/få nya saker till vårt hem!
9. Att vara ensam ibland
10. Att ha kul

Låtar du drogar..
1. Amanda- true colors kommer inte på efter namnet!? hjärnsläpp(dock lyssnar ja sällan på musik)
2. flickan och kråkan sten och stalin
-
Du gjort idag..
1. legat i sängen
2. kollat på mardi grass spring break
3. kollat på bb
4. storhandlat med marcus
5. lagat  pannbiff och potatis mos med lingonsylt
6. badat
7. ätit glass
8. packat
9. läst bloggar
10. å lagt mig i sängen igen
-
Som händer i helgen..
1. Hämta ut kläderna på videohallen
2. åka till morfjärd
3. laga tacos
4. kolla på bandy på tv:n
5. laga potatisgratäng med fläskfilé
6. dricka
7. bada tunna
8. sova
9. lillesyster och lillebror kommer
10. duscha
-
Du gör på en dag som rutin..
1. går upp och kissar
2. sköljer ansiktet
3. tar på mig strumpor
4. duschar
5. rakar mig överallt
6. borstar tänderna
7. klär på mig
8. går på toa igen
9. äter
10 .sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0