Gammal kärlek rostar aldrig

Jag bryr mig inte om vad du gjort, vilka du varit med, hur du varit eller vad andra säger om dig. För jag känner dig bättre än alla dom, jag känner den personen som är under ytan den personen som jag så många gånger fallit för  och delat så otroligt mycket med, Kärlek vänskap, lycka glädje, bråk tårar och oavsett var framtiden tar oss är du den som alltid kommer ha största platsen i mitt hjärta. 
        Jag tror att man kan hitta någon som förvandlar hela ens värld. Men dig kan jag säga saker som jag aldrig skulle ha delat med en annan själ och du lyssnar alltid på mig och vill ibland faktiskt höra mer. 
                       Du sårar aldrig mina känslor eller får mig att känna att jag inte är tillräckligt bra, utan snarare tvärtom. Jag behöver sällan kännsa någon press eller svartsjuka utan endast ett lugn och sån otrolig tillit för dig. Jag kan vara mig själv och behöver inte oroa mig över vad du kommer tänka om mig eftersom jag vet att du tycker om mig för den jag är. Det är saker som kan verka obetydliga för de flesta men för mig betyder det så mycket.
       Mitt hjärta är öppnat för dig. Att veta att det finns en chans att det kan brytas itu en dag, men jag vet att det kommer vara värt det. Jag upplever en kärlek och glädje som jag aldrig trodde var möjligt. Jag hiittar att vara sårbar är det enda sättet för mitt hjärta att känna sann lycka som är så verklig att det skrämmer mig. Jag hittar styrka i att veta att du har en sann vän och möjligen en själsfrände som kommer att förbli lojal mot slutet. Livet verkar helt annorlunda, spännande och givande. Mitt enda hopp och trygghet i att veta att du är en del av mitt liv.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0