BLOGGNING

hm ska försöka tänka efter va ja gjort alla dagar sen sist jag bloggade?
Onsdags: Åkte Mathias med mig hem ! hälsade på mormor gjorde vi sen hem till mig och käkade hamburgare och kladdkaka + glass till efterrätt :) sen kollade vi väl på film hela kvällen tills vi skulle sova :)
Torsdag: Åkte vi med Mormor och Gunilla till Bollnäs släppte av honom och vi städade min lägenhet.
Sen åkte jag till honom med lite gofika,
Efter en stund kom käller och hämtade upp mig på moppen så åkte vi och köpte maxmat till Mathias och kebabrulle till mig och käller tjockade i oss det sen drog käller och vi kolla på film och sov.
Fredag: Tog vi bussen till Bollnäs han drog till skolan och jag gick på stan och köpte foundation och en ny BH, ringde Loisan så va hon i bollnäs åkte vi ut på Dollar fikade och så handla vi lite.
Sen körde jag och hämtade upp Mathias hemma och åkte hem till Loisan i Voxna.
Duschade där gjorde vi innan vi gick och kollade på balen!!:) käkade även grillat med pappa och loisan innan vi fick skjuss ner på byn igen :) hem till Emil. Där det blev PARTY :)
Åkte med pappa till bollnäs runt 12 hem till honom och lysssnade på musik osv :D
Lördag: Vaknade man lagomt bakis :) mamma kom och hämtade mig så åkte jag hem och duscha hann inte mer än kliva ur duschen innan man skulle tillbaks mot bollnäs. Jag och Käller tog bussen till Arbrå och drack lite hos Ricky. Fick skjuss till Banger runt 10 där det var nåra och drack blev där hela kvällen tills jag somnade runt 1-2 dom andra la sig väl runt 5 :)
Nu ligger jag hemma och är redan AS rastlös!!! funderar på att dra till bollnäs och hälsa på typ fanny eller någon?
orkar serisöt inte ligga i sängen -.-.
Men helgen har iallafall varit sjukt jävla bra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0