Ångest

Vet inte va ja vill ha för hårfärg seriöst. Kände att det behövdes färgas idag, haft svart/rött i ett år nu nästan och jag trivs ju BÄST i mörkt, men färgen rinner seriöst ut på en gång man hinner inte ens se att jag färgat..
Plus att när det är sommar kommer det blekas efter en dag typ och så kommer de se ut som skit..
Jag tycker om rött oxå som fan men lika där det rinner ut på en gång och blir typ orange..
Och blond tycker jag oxå om men jag vill inte förstöra håret..
Men iaf så slängde ja i några slingor ikväll.. Får va såhär tills ja får nå flipp och bestämmer mig för va ja ska ha..


Ljusbrun?

Mellan  brun med lite slingor?
Rött?
Svart?
Vilken tycker ni?
Jag passar bäst i svart eller hur? synd att jag inte har någon bild från då jag var blond.
Men åh vill ha förändring ju....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0