6 Juni 2012

Gårdagen: Tog 1150 bussen till Bollnäs mötte upp Fanny vid torsberg så gick vi ner på stan sen tog vi bussen upp till henne och var där. Hon gjorde naglar och jag kollade på. Skulle ta bussen som jag trodde gick 2020 från henne ner till stan, men så kollade hon och då gick den 2010 och då va klockan 2009 så ja kutade ut men då hade den redan åkt. Så fick seriöst springa ner från framnäs till station på 20 MINUTER, svetten RANN av mig!
Men jag hann PRECIS med! och Mathias följde å :D När vi kom hem till mig somnade hann på fem minuter så jag smög upp och duscha sen kröp jag oxå ner. Han sover så sött ännu, gosit!

Han måste vara typ sötast i världen?
Idag ska jag kanske på tranan. Vet inte riktigt men kanske. I morgon ska jag nog kolla på balen i Bollnäs sen åka med mamma hem och upp till Voxna och sova där. Ska passa kattungarna. Sen runt 12 på fredagen ska jag kolla på studenten i Edsbyn, och på lördag blir det PARTY med min fannybanny!
LIFE IS GOOD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0