Vikthets

Suttit och funderat länge om jag ska orka lägga energi på att ens skriva någon rad om nå sånt här fjantigt.
All hets kring dessa skyldockor, som är FÖR smala? Visst detta kanske var ett tag sen men man ser det fortfarande.
Alltså helt seriöst, vem orkar lägga ner energi på att bry sig? Att må dåligt över att en jävla docka är mycket smalare än en själv? Aså jag dör, vem går och kollar in skyltdockorna egentligen? Jag kan inte ens minnas att jag ens sett någon skyltdocka på senaste utan kollar isånnafall på kläderna.
Och att personer har stämt olika företag pga storleken på skyltdockan? aså come on..
Finns värre världsproblem än att jobba för att få feta dockor i butikerna bara för att vissa ska må bättre i sig själv? Gör nå åt eran kropp om ni mår dåligt då? Skyltdockorna är inte till för att man ska tänka "shit sådär måste man se ut idag". man måste ju ha nå glappt om man tänker så? 
Nä jag ger upp att skriva om det här, för mig är  det endå bara ett skämt.
-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0