rampadam

Körde genom byn och till bollnäs upp till voxna och grejer med Loisan. Följde med hem till henne och träffade små syskonen och gosade lite med kattungarna, hihi. Nu är jag hemma igen och har tagit en dusch. I morgon blir det nog jobb tror jag klarar av det nu ..
 
Känner mig lite för rastlös för att måla naglarna men det behövs verkligen igen. (Orkar aldrig vänta tills det torkat, haha..) och eftersom jag jobbar med äldre får man egentligen inte ha nagellack, men detta syns knappt så jag kör på det!:)
 
Brukar alltid variera bland färgerna, Rött, blått, lila, brunt, svart är dom jag gillar mest.
Om jag inte har nagellack så blir det aldrig att jag klarar av att spara ut dem. Haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0