4 Juli

söndas: bilbingo med Dennis Mamma Mormor Sebbe, Dennis fick  2 bingos ..
måndas: jag och dennis åkte upp till Pappa och så fick jag klippa honom. Minns inte va vi mer gjorde?


tisdas: Pappa hämta mig vid 10 åkte upp till honom och satte igång med veden. Höll på till 4 då Dennis kom och vi åkte till Faster och fikade. Kan ha varit den jobbigaste dagen i hela mitt liv, hela kroppen skakade när vi va färdig, jag klyvde bar upp klossarna och kastade upp dem och det var en hel del, svetten rann, det kryllade av spindlar, insekter, sniglar, maskar osv. och i slutet kändes det bara som man ville dö. Men jag kämpade och gjorde klart ALLT!
(gårdagens outfit;)
När vi kom till Byn la vi oss i sängen där Mamma redan låg och kollade på Lönneberga slutade med att Peter Axel och Amanda oxå låg i samma säng, haha. Käkade grillat gjorde vi oxå. Va så slut att när Amanda sparka mig på näsan börja ja böla hahaha, va så himla trött..
 
Idag ska jag åka med Emilia och Marie till Bollnäs. Gå i lite affärer prata och så. Men kan säga att jag har träningsverk from HELL!! kan inte häva ihop handen för det gör så sjukt ont i handlederna, för att inte tala om BENEN!!! och ryggen seriöst, tar typ 1 min att ta mig upp från sängen.. Men men ikväll blire bilbingo =)
 
 
Och i helgen åker nog jag fanny alex sebbe och dennis till funäsdalen och på söndagkväll har jag och dennis boka bio!:D ice age 4 =) wiie känns som det kommer bli en världsbäst helg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0