31 Juli 2012

Jobbade 10-1345 igår. Åkte till Bollnäs och körde två körlektionrt, gick super! Tack gode gud.
Sen käkade med Fanny & Amanda eller dom käkade och jag kollade på. Sen gick jag och  Fanny runt typ 2h innan Grillnatta började.
 
Sen finns det ju så otroligt omogna, vidriga, töntiga, IQbefriade, störda människor här i världen som inte vågar säga ETT PISS när man är 1meter ifrån men så fort man vänder ryggen till börjar skrika, cp/hora och massa annat som passar in på dem själva och när ett barn är i närheten? Seriöst vad f*n tänker man med då? äckliga jävla snorunge. Tur man är mogen nog att ignorera, antar att du ville ha en reaktion? Sorry bitch, jag vill inte ha ett jävla piss med dig att göra, men du verkar tydligen inte kunna släppa mig för fem öre :) och tack för att du läser min blogg det tjänar BARA JAG PÅ GULLI<3
 
 
Sen gick jag och Fanny och åkte Karusell, virvelvind och nå annat joll, virvelvinden kunde ingen av oss sluta skratta seriöst, dog xD så jävla kul, den andra va bara hemsk :( Grönalund nästa helg here we come! förhoppningsvis :D
 
Vi längst ut satt och höll i mig så hårt att jag har träningverk i armarna idag :(
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0