28 Juli 2012

HEJ :) Hoppas ni hade en trevlig fredagskväll! Jag jobbade 10-14, drog och färgade Mikaelas hår och klippte kikki. Duschade hämta folk i Alfta, åkte hem till Dennis och städade hans Pappas bil invändigt och utvändigt medans han skruvade. Sen rulla vi runt på bynn till typ halv 1, åkte hem och duscha och sov. <3
 
 Idag klev jag upp runt 10, fick skjuss ner på byn av Peter hämtade mormor cykel köpte frukost på ica och solade 20 min, cyklade hem och väckte älsk som sov än. Pussades lite åt frukost innan han åkte och skruva, sen har jag städat rummet och ligger nu och vilar. 
 
Ska använda ansiktsmask och hårinpackning samt en varm dusch snart. Lägger väl kanske ut en outfit bild sen, blir Cruising i  Bollnäs ikväll. 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0