22 Juli 2012

Hallu.
Minns inte senast jag skrev ett inlägg? Men iallafall det har inte hänt speciellt mycket denna helg.
I Fredags åkte jag med Mamma och Mormor till Gävle direkt efter jobbet blev där till 12, och kom hem runt 2.
Kröp ner bredvid mitt hjärta som sov så jäkla sött<3. 
 
Lördan åkte vi till Bollnäs på dan Jag och D, först Dollar, Brännbollsyran, Max, & Rusta dock kom vi inte längre än dit och fick bogseras hem, tack till Putte däär'å :) och eftersom även 940:n gick sönder så skulle D, skruva den på lördagen oxå, han skruvade på fredan på sin bil oxå därför jag åkte till Gävle, så följde med mamma och mormor dit på lördagen också. Kom hem och så kom min fina och kröp ner bredvid mig.
 
Idag har vi inte gjort någonting annat än myst! Så himla härligt. Tog nyss en dusch tillsammans och nu väntar jag på att han ska komma tillbaks så vi kan kika på film och mysa lite till.
 
Till veckan är det sista jobbveckan! Skönt.även persmässa crusing Bollnäs och någonting i Hudik.
Får se va vi hittar på.
 
tyckte den här va läskig :(
LYCKA ÄR DU.
Ta hand om er. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0