17 Juli 2012

Hej! Eller GOD MORGON :) Uppe före klockan idag! Igår så jobbade jag, åkte hem med mor, låg i sängen för jag hade en helt sjuk huvudvärk, gick och kisade hela dagen och de dunka i skallen hela tiden, super jobbigt.
Tog en ipren och följde med mamma till Bollnäs i varje fall. Till Elgiganten.

Hon skulle köpa ljud till nya, Tv:n Eller hela nya vardagsrummet. Och så blev jag oxå sjuuukt sugen på ljud till datan så jag köpte också. Killen som hjälpte oss var verkligen as schysst, så fick jag lyssna på olika ljud anläggningar, så använde han sin mobil och spelade as högt och började dansa så alla kolla xD lyckades även  ragga till mig rabatt på nå vänster!;) 

Blev inge dyrare ljud, dock tillräckligt dyrt för mig haha :) När vi kom hem slängde jag ut soffan från mitt sovrumt och städade som fan. Skit nöjd!.
Haha det är sååå mycket mysigare irl! :P ;am får göra de bästa av det man har. Blir inte så långvarig här heller så. Men jag gillar det <3
Ha en bra dag ! <3 / carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0