15 juli 2012

Åh, här händer det grejer ;) 
I fredags så slutade jag 14, cyklade upp till sönder och kikade på rean hittade 2 par Jeans som satt ASbra, + ett skit snyggt linne, allt för 350:- (!) värt tycker jag då! Solade och färgade håret innan Dennis slutade.
Åkte till Bollnäs och åkte runt med Thomsson och kikade hela kvällen, fram till 12 då vi åkte hem och sov.
 
Igår så tog vi bilen till Bollnäs och bytte Dennis skor som jag köpte, en storlek större. Åkte på jysk och så köpte jag lite grejer till Dennis bil, plus att vi svängde förbi Dollar. Åkte hem och så dammsugade och dammade jag hela hans bil. Blev skit bra. :) Bokade även uppkörning och uppskrivning igår! 
Så nu är det inte långt kvar, SNART SNART förhoppningsvis körkort! WIE :)
 
Idag åkte vi oxå till Bollnäs och bytte grill, sen åkte jag och Dennis och kollade på lägenhet.
HOPPAS vi får den, det lät som så. Då får vi flytta in i månadsskiften. Åh jag HOPPAS verkligen. Så himla mysigt, OCH billigt(!!).
 
Det var allt jag kom på nu :D hihi hörs :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0