-

Jag skrev "Är du så for ever alone att du måste gå tillbaks till någon som varit otrogen fler gången än du kan räkna på en hand? Tycker det bara är tragiskt för jag hoppas du vet om att du förtjänar mera än så."
 
Jag tycker du är tragiskt, sorlig, hjärtlös, taskig, egoistisk.
För JA du har varit otrogen fler gånger än du tror, för bara för att man "bråkar" menas det inte att det är okej att ligga med någon annan.
Och för det andra så har du legat med FYRA av hans kompisar som JAG vet om. Vart fan ser du att det är okej? du verkar vara så pantad att du inte ens fattar själv hur vidrig du är som gör så.
 
Om det känns bättre så är det ingen som sagt ETT enda gott ord om dig, inte NÅN.
Sen att du efter allt sitter och skickar till vissa "du vet hur mycket jag älskar honom" känner du inte själv hur dumt det låter? xD var nånstans ser du kärleken i det du gjort? hur kan man ens göra så mot någon man älskar SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket? t.o.m att du endå fortsätter att skydda dig själv? vet du hur kul det är att lyssna på? hahahaha shit.
 
Jag kan iallafall känna mig bättre än dig, den dan jag är otrogen och den DAGEN jag ligger med någon av mina pojkvänners vänner, den dagen kan du komma och trycka ner mig. Men tills dess har du inget att yttra dig om, till mig iallafall :) Jag ÄR bättre än dig.
 
Kommer aldrig ha någon respekt för dig aldrig, du är NOLL i mina ögon och du förtjänar verkligen inte lycka.
 
 
Du vet själv att det är sanning i allt jag skriver annars skulle du ju inte precis dampa och ta åt dej. Mdet de är bara kul.  Jag menar ja nämner ju inga namn?;) LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0