-

Blir så jäkla arg, när "folk" ljuger och försöker förstöra mellan ens vänner.
Seriöst vad tjänar du på att säga att jag sagt massa om mina bästa vänner när jag inte ens har en enda anledning att nämna dem till dig? ÄR den någon som är alla dessa saker du hittat på att jag sagt, så är det du. Och du säger att JAG bråkar med dig?
1. Från första början var det DU Som började allt.
2. Sen fortsatte du med att Du skrev om mig på din facebook, och mitt namn AS stort CAROLINA FAHLSTRÖM
3. Jag skrev om dig på min blogg, för jag blir så himla trött på dig som håller på, MEN jag nämnde aldrig ditt namn.
4. Du frågar alla om mitt nummer, för att DU vill ha kontakt med mig
5. Du skickar sms till mig men jag svarar inte försen 2-3 sms? 2-3 dagar för jag VILL inte ha kontakt med dig.
 
och sen går du runt och påstår att det är JAG som bråkar med dig? alltså snälla,
Sen att du ska slå mig blodig? Bring it, Bitch. Bara du som kommer åka dit på det :)
 
 
Det här är den sista energin jag någonsin lägger på dig, dra åt helvete och tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0