life

- Det är svårt att förstå vad man har innan man förlorar det.
Försöker tänka den tanken varje dag. Att vara rädd om det jag har. Jag har världens bästa och finaste familj. Jag har massvis med underbara djur omrking mig med alla möjliga fantastika fina personligheter, var och en. Jag har ett eget hem tillammans med den jag vill spendera mitt liv med, och jag är bara 18 år.
Jag har så mycket att vara tacksam över. Saker att ta vara på. Jag ska försöka ta vara på min tid bättre.
Till vänner och familj. Prioritera.


när jag tittar på denna bild ser jag hur lycklig jag är. jag ser det fina jag har.
det är inte bara en bild. så mycket bakom.

menans jag håller på vill jag bara tala om för dig Marcus:
Alla har dåliga och bra dagar. Allt går upp och ner. Man bråkar man blir sams. Man skrattar och gråter tillsammans.. Tack för att du stannat kvar efter sett mina dåliga sidor. Tack för att du älskar mig för att jag är den jag är. Du är den bästa pojkvännen och den bästa vännen jag nånsin haft. Du är så otroligt vacker och underbar. Jag älskar dig så mycket. Glöm aldrig det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0