True Colors

Hejsan nu ska jag ta mig orken att skriva litet inlägg.
Igår åkte vi ju som sagt till Marcus stuga i söderhamns skärgård.
Kom dit runt 3? började fixa tunnan och greja på en gång :)
jag och linn gjorde curry pasta och kyckling så åt vi allihopa tillsammans och drack lite gott :)
asmysigt ! spelade kort och väntade på att tunnan skulle bli varm.

tiden bara rann i väg och jag tror vi gick ner runt 11-12 :) och satt där ute till halv 4-4 :)
resten vill jag inte nämna. usch. det raderar vi från minnet. NU !
men hade en helt underbar kväll, så jäkla mysigt och kul! trodde inte det skulle bli så bra som de blev. hoppas vi kör en repris typ snart igen! skulle lätt kunna köra samma visa varje helg ;)

va helt död idag när jag vakna. knappt sagt några ord alls idag. hunrig som en gris är jag.
ska käka pizza sen för det är mysigare på kvällkvisten så gjorde lite äggröra nu för att mätta lite.
har även popcorn och cheese balls som vi kanske myser med ikväll :)
härliigt !!

lägger upp 2 bilder nu för dom har jag lagt ut på FB oxå. Orkar inte leta mobil och jolla.
kanske senare.


tack för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0