sammanfattning

skola igår. kom hem kvart över 1 :) marcus var på ganska dåligt humör igår så vi prata inte på hela dan inte på söndagskvällen heller för den delen, haha.
Men vi blev sams igår och idag har allt varit SUPERBRA! :) Man måste få va less på varann ibland ;)
Kom hem kvart över 1 idag oxå då va älskling hem :) jag började med att städa kylskåpet. Och så åkte han och handla. Efter ett tag kom han inkutandes genom dörren och sprang på toa och spydde :s mysig kille .. SÅ vi har legat i sängen och pratat, kollat på byggfällan och så har han hjälpt mig med lite prov :)

Jag längtar så sjukt mycket till helgen. Hatar den för i slutet av veckan har vi 2 heldagar. Alltså 0830-1530.
Dock på fredag ska jag stanna kvar efter skolan i gävle och spela bingo hela kvällen med mamma och mormor :) kommer bli såå kul ! :D haha (äntligen 18!)
Fast dom stannar förmodligen till 12 och jag åker nog 1910 tåget hem.
Jag och älskling firar ju 1 år på fredag :) helt underbart <3

och på lördag ska vi åka till stugan i söderhamn vid havet :) äta mat, spela spel och  förhoppningsvis bada tunna är det väl tänkt. Tror per ska följa med å kanske någon till ?:)
åå längtar så hemskt mycket faktiskt :D ge määh helg ! ;)

nu har ni lite att läaa :) see u later

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0