repeat

FÖR ETT ÅR SEDAN:
Hur gammal – 17
Vilken klass gick du i? – gullhår
Vad hade du för hårfärg? - blond
Hur lång var du? – 170
Vem var du kär i? - Tror jag precis hade droppat känslorna för D.
Hade du någon pojk/flickvän? – Nej
Vad brukade du göra på fritiden? – Vara med Elina
Vilka umgicks du med? – elina & jimmy
Hur såg du ut? – hårförlängning och nästintill vit i huvudet ..
Var allt bättre då? – Definitivt inte.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? – No never !
Har du förändrats? – Verkligen. Men till det bättre. Tycker jag.

NU:
Hur gammal är du? - 18
Vilken klass går du i? – Gullhår
Vad har du för hårfärg? - Svart
Hur lång är du? - 171
Har du någon pojk/flickvän? - Ja ♥
Vad brukar du göra på fritiden? – Vara hemma, umgås med vänner.
Vilka umgås du med? – förutom Marcus så, fanny och käller
Hur ser du ut? – Just nu? : uppsatt, osminkad, mjukisbrallor och linne

HAR DU..
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja
Slagit ner någon? – Ja
Ljugit för en bra vän? - Nej
Svikit någon? – Vet inte?
Fuskat på prov/läxförhör? – Yes
Blivit kallad Bögjävel? – haha nä va
Kallat någon Bögjävel? – kanske
Druckit alkohol? – Ja

VEM:
Skrev du senast till på msn? – Simon tror ja
Kramade du senast? – Marcus !
Sov du hos senast? – Mamma
Kan du lita på till 100%? – Marcus.
Är den finaste personen som finns? – Marcus, helt klart

Vill du vara med just nu? – Marcus, precis som nu!
Ringde dig senast? – Mamma
Skicka ett sms till dig senast? – Käller
Skickade du ett sms till senast? – Pappa

VAD:
Drack du senast? – Juice
Köpte du senast? – tågbiljett
Gjorde du igår? – tatto:a mig.
Ska du göra imorgon? – no plans
Vill du göra just nu? – ÄTA hungrig som ett as
Åt du senast? – ostkrokisar
Är närmast dig som är rosa? – min Bh?

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN:
Du är kär nu - Ja
Du har sårat nån så de börjat gråta – Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader -  Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 3 månader – Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år – Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år – Ja

ÄRLIGHET:
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra – Ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja

Jag har smygit ut utan lov - Ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet – Vet inte
Jag har fuskat i ett spel – Ja
Jag har struntat i ett prov - Ja

DÅLIGA TIDER:
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden – varierar
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej
Jag har vaknat gråtande – Ja
Jag har somnat gråtande – typ

DÖDEN:
Jag hatar begravningar – inte det roligaste precis. :(
Jag har sett någon dö – nej, men jag har sett död människa
Någon nära till mig har försökt begå självmord – vet inte
Någon nära till mig har begått självmord – nej

det bästa som nånsin hänt mig är du. tack för att jag får spendera mina dagar med dig.
jag älskar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0