Oopps ..

Här vare dålig bloggning.
Igår drog skolan igång började halv 9 och fick kolla på en film sen sluta.
När jag kom till Bollnäs mötte älskling upp mig utanför stationen.
Skulle följa med han på Peppes, han köpte 2 SKITSNYGGA jeans !! grr va snygg han va i dom :D
och två tshirtar :D sen fick han med två par strumpor varav ett par jag fick för de va för mkt färger på dom för han elle nå xD
efter det gick vi till Preem och hälsa på hans mamma och handla på Lidl.
FIck skjuss av hans pappa hem, :) vi duschade och gjorde stekta mackor med äggröra och oboy.
sen blev det sängen för oss ! :) Somnade typ halv 8 ? :s mysigt de å <3
helt underbart har jag det just nu med min fina kille ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0