IGÅR

slutade skolan klockan halv 4. as segt gick dagen och var på segt humör.
åkte med rebecka hem och kollade hur hon hade det :) skit fint !! saknar min etta lite ;)
sen åkte vi tillbaks till stan. då hade mamma och mormor kommit så jag gick till bingon.
på en gång gick jag och köpte donken mat tills oss (till kenth å) så blev 4 kassar jag fick gå med i centrum lite pinsamt :p
sen spelade jag fram till halv 10 då jag gick till tåget :) vann inte ett skit..
väntade varenda jävla spel. Men de va mamma och kenth som tog vinsterna HELA tiden.
aja tur man har tur i kärlek iaf ;) nu är jag vaken och har bäddat sängen.
ska väl äta nått och fixa mig lite :) skriver nog senare oxå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0