dålig fantasi

känns som min hjärna blivit så himla bergänsad.
förut kunde jag koncentrera mig otroligt mycket på olika saker, komma in i skol arbete t.ex.
det gick hur lätt som helst för mig i skolan från 0-9. I nian var jag borta 1½ månad på vårterminen. men höjde ändå mina poäng med 40 trots att  jag inte anstränge mig ens? jag gick ut med 230 poäng och då även ett IG. för vissa kanke inte det är mycket men för mig var det verkligen det. jag hade inte kämpat för dom utan mest glidit med på räkmacka. medans andra fick KÄMPA för att ens få G i vissa betygen.  Jag är glad att det gick så bra. Men nu rå?


Känns som att jag kan om jag vill. Men det är någonting som hindrar mig.
När jag vill gå in djupare och få fokus i t.ex Svenska så känns det som att nått blokerar det går inte att komma förbi. Utan jag kan bara göra ett "okej" jobb fast jag vill mer.
Svårt att förstå kanske men det är himla irriterande och frusterande.
Jag är verkligen glad över att jag får G i mina ämnen ändå. Men jag önskar att jag kunde kämpa mer..

aja nog rabblat.

Är hungrig. Men brist på fantasi även där. Vill gå till ica, men vad vill jag ha?
vad kan man äta som är lätt och gott? svårt .. skulle helst av allt vilja ta bussen till donken och tjocka i mig hamburgare, haha.

I'm lovin it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0