7 januari 2012

Jag och älsk har legat tills nu (!!!)
ska klä på oss och gå till ica. Vi ska äta kolbulle till lunch/middag .. som marcus längtat efter sen vi sist åt det typ .. sen ska vi nog köpa massa goda ostar och kex och mysa med ikväll till några skräckisar vi laddat hem =) åh älskar min fina kille !

I morgon blir det att kliva upp tidigt för då kommer min(a) familjer och marcus familj(er) på fika.
ska fira min gofis som blir 18 !! vilket jag redan berättat men a ..

så nu vet ni haha ;) förlåt för min super kassa uppdatering , men jag försöker.

har 2 små till tattos på G. kanske blir av denna månad.
sen ska jag spara ihop till min ryggtattoo som fredrik ska skissa ihop.
men det lär ju dröja, lät ju gå på minst 2-3000 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0