12 januari 2012

Hejhej. Sitter och har arbetsmiljö och säkerhet inte sådär  jätte kul skulle jag vilja påstå.

Igår så hade vi nå frisörgrejs på morgonen och på eftermiddagen startade matte B.
jag hade inte en blekaste om att matte b nästan enbart handlar om ekvationer och algebra.
Sånt som jag aldrig kunnat, har försökt lära mig sedan 7:an, men har aldrig förstått.

Det går liksom inte in. Och vår lärare sa "den enda anledningen man lär sig matte b är för att först åamtte c" och ska jag läsa matte c eller? NEJ! så jag ska försöka få tag i våran mentor och se om det går att hoppa av kursen.
Varför läsa något som man vet att man kommer få IG i? Då lägger man väl hellre tiden på en kurs som man kanske kan få högre betyg i. Så resonerar iallafall jag. Får hoppas det går.

Jag kom hem runt kvart i 6. Vi hade bokat bord på tranan så jag marcus och käller gick dit och åt.
Fick kall potatisgratäng .. Sen gick vi hem runt kl 10, var så fruktansvärt trötta ..
Vi ska ju endå ut både fredag och lördag så det var inte så farligt :)
hjärtat han iallafall gå på krogen, köpa dricka på krogen, spela på automat och köpa snus !:)
statoil killen fick sig ett gott skratt iallafall , hihi .

Nu snart börjar vi och jag hade tänkt hinna gå på toa oxå . Ses !


bebis <3
lillkusin lilly och jag förrförrföörra julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0