sadness

konstigt hur man kan vara så fruktansvärt känslig för vissa saker och som etsar fast sig i huvudet. meningslösa saker. och saker som man har rätt till att vara ledsen över, låter man inte komma in i huvudet. där är jag stark.

-

Gud legat i sängen hela dagen. Kollat på "Prom" och "green street hooligans" (första gången) båda var verkligen jätte bra! hihi.

Tänkte gå till ica snart och handla middag. tänkt göra snitzel och klyftpotatis men jag vet inte vad herrn säger över det då jag inte pratat med honom nått.
Efter det tänkte jag gå och sola en 20 minutare och halv 6 ska jag och Fanny träna. Känner för att kötta tills svetten bara rinner. Har lite träningsvärk i armarna sen igår då jag simmade 50 längder men hoppas på att få ännu mera träningsvärk tills i morgon. Såå skönt! haha kommer förmodligen klaga i morron ;)

skriver kanske sen hur det gick, osv. Kram


/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0