Patetiska ... Vart går gränsen ?!

Shit va less jag börjar bli nu. Folk som snackar hit och dit fast man varit så jäkla snälla mot dom och bjudit in dom i VÅRT HEM!
Varför ska jag bjuda någon som jag inte känner? inte vill lära känna?
som inte bara JAG fått uppfattning av att vara jobbig/skrikig och allmänt dryg varför ska jag behöver ta hit en sån? vad får jag ut av det egentligen?

Jag vill vara med folk som jag trivs med, som jag gillar och vet att jag kan ha riktigt kul med.
Jag vill inte ha hit någon som jag inte känner för 5 öre?
Jag vill inte ha hit någon som kan förstöra min kväll.

Har man inte rätt till att bjuda dem man känner och vill ha en rolig kväll tillsammans med?
ne, då ska man få skit från både den enda och den andra?
Herregud hur gamla är ni? Har ni bjudit mig på era fester någon gång?
Har ni ens varit SCHYSST emot mig?
För vad har jag gjort er annat än att inte vilja ha er hos mig?
Ska ni sitta och skriva all skit ni kommer på till mig då, och ta bort mig som vän osv.
Hur mogen är ni? Snälla väx upp. Lär känna mig då istället?
Varför ska jag enbart duga då ni inte har någon annanstans att festa?
shit vad less jag blir. - arg tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0