lyckan som uppstår när man får veta att man är "typ" ledig








på måndag en söndags kväll . Så jäkla bra , skönt , sov morgon !
kan man få lite nödvändiga saker gjorda .. Då denna vecka ser väldigt full späckad ut .
Tisdag: Skola 0830-1130 (ALLA HJÄRTANS DAG) kanske kika bandy hos svär föräldrarna ?! (edsbyn-villa)
och massa mys såklart .


Onsdag: Skola 0830-1130 Kl 1 åker dom från bollnäs och förmodligen hämtar upp mig i Gävle .
Så åker vi vidare på Sthlm för 23h kryssning .
Torsdag: Tillbaks i Sthlm kl 18. Så hoppar förhoppnigsvis av i Gävle om jag kunde sova hos Rebecka.
Sen på fredag har vi Halvtidsprov från 9,00-1700.


Mitt schema ser ungefär ut såhär:
0900- Klippa Marcus (ökade längder & Lika längder)
1045- Färga Marcus (4/1)
LUNCH
Klippa Mamma (25%helform och ökade längder)
och volym föna.
Långhåruppsättning
permanentrullning



Tror mamma och marcus åker på ikea då jag är klar med henne. Så får jag/vi skjuts hem! :)
(första gången jag är hemma sen onsdag morgon.)
På Lördag ska jag och linn lana med simon och marcus eller dom lanar väl och vi gör det som tjejer gör, hihi
på tiden att vi ses nu. Hade hellre åkt till stugan .. Men a !


Nu har ni fått en liten uppdatering, eller det här var mest för mig så jag vet hur vad jag ska göra hela veckan och behålla kollen någonstans. Hihi
Kram på er och hoppas ni får en super bra kommande vecka. Det kommer jag ha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0