Ibland när jag saknar dig så tänker jag på oss och alla minnen som vi delar.
















Brukar kolla på din blogg med jämna mellan rum för att se hur du har det.. Se att du är okej, och vad som händer och sker i ditt liv då du fortfarande ligger så himla varmt om hjärtat.

Jag tror du kom till vår klass i 1:an. Du och jag var bäst i klassen i 2:an kommer ihåg att Karin sa det. Vi började umgås då. Blev tajtare och tajtare med åren. I sexan hade vi klassresa. Först till Bodaborg, där du och sofia skulle ha ett eget rum för ni va allergiska men jag ville inte vara utan dig så jag sov i samma rum som er, fast på golvet bara för att få vara med dig.

Sen den andra klassresan till Grönalund också i sexan. Då vi hade bestämt oss för att ha de rosa glasögonen och de rosa diademen vi hade köpt likadana. Minns det som igår.
skolaavslutningen i sexan

vi gick upp i 7:an och vi var med varandra inprincip varenda dag. jag kunde vara mig själv med dig, och gud vilka minnen vi har. tror inte vi hade tråkigt en enda sekund med varandra. skrattade jämnt.

Knäppte massa roliga kort. Jag var orange hårigt och du hade blivit färgad som en "flagga"
hängde med borgen killarna och körde borgen jaga och munken nästan varje dag.
så himla roligt var det! på vintrarna åkte vi pulka och snowracing med dom.

Kommer ihåg att du lånade mina täckbraller och vi skratta så mycket att du kissa på dig i dom.
jag gråter nästan av skratt då jag skriver detta. Kommer ihåg att vi gick uppför borgen och jag drog på snowracingen så gick du utan att se så drog ja till så du ramla kull rejält å det såg så himla roligt ut.
Kim och min familj skulle till fjällen och jag ville ha med dig och det fick jag.
du och kim ville rida islandshäst men jag vägrade för jag skulle minsann ligga hemma och läsa harry potter. följde med tilslut och jisses va roligt det var! kommer ihåg namnen på hästarna Min:Gluffsen (HO HO GLUFFSÄÄÄEN!) Din: Bleezie och Kims: komma.
vi bruka köra zoombi på kvällarna ..
vi skulle ha filmkväll efter en hel dag i backen. Hade lika strumpor utan att ens veta om det.
och justja, vi som började med "kalsong tränden" haha FYFAN hur kunde vi xD
alla andra tog efter, seriöööst..
Alla sjukt roliga dagar i backen tillsammans med dig. Vi åkte fan jämt!
då jag åkte utan dig var inte ens kul. Helt galen var vi!
och när du sov hos mig båda var aslökig i magen och mamma kom ner och öppnade dörren och höll på att svimma. hahahaha..
vi började 8 och 9 och du/vi började hänga allt mer med kim och ida. Det var inte längre "du & jag"
utan vi. bästa gänget någonsin <3
haha du/vi tog typ 1 öl och nå annat lite från din pappa och jag och emelie gick ut bakvägen och din pappa kom på dig. Hahaha.. shit alltså..
Eller då vi åkte cross hos pappa. Det första du gör fast pappa sagt till dig hundra gånger att itne släppa kopplingen för snabbt jo de är å släpper xD så du åker rätt in i trä och de första pappa skriker "passa crosseen!!!" hahaha, och så skulle vi gå upp 5 på morron för att åka så starta den inte xD faiiil!!
skolfoto i 9:an.

Vi var så gott som "tvillingar" vissa såg inte ens skillnad på oss. Vi ville heta lika.  SÅ vi bestämde oss för att heta carro och cajsa eller karro och kajsa då du faktiskt heter KAJSA och jag CARRO från början.
så tyckte vi carro och cajsa var snyggast, och vem skriver inte cajsa till dig nu för tiden ?!
det är fåå. helt sjukt endå!
Vi hade även några mupp namn så som Beavis och Butthead jag var Beavis och du Butthead.
(från ett pogram på mtv)
sen 9:an gick vi "skilda vägar" och kanske sett max 10 gånger... på 3 år...
vet inte vart jag vill komma med det här inlägget men jag vill endå få det ur mig :)

Det är endå ganska konstigt hur man kan finna en sån otroligt fin vän hålla ihop i 10 år.
Tillbringa varenda dag tillsammans. Känna känslan av att det här är min bästa vän och det kommer det alltid att vara. Och så blir det inte så. Det är som att våra minnen aldrig funnits.
Att allt vi gått igenom aldrig existerat, som att vi nu är främlingar för varandra.

Det är så fruktasnvärt tråkigt och nästan hemskt att det blev såhär..
Jag vet inte vems fel det är, eller om det ens är någons. Kanske växte vi ifrån varandra.
Kanske vi valde det här. Troligen är det något jag aldrig får reda på.

Men jag vet att jag aldrig nånsinkommer  ha en sån bra bästa vän igen. Aldrig.
Jag har inte och kommer förmodligen aldrig låta någon komma mig så nära igen.
Aldrig har jag känt mig så ärligt och fri, som med dig. Aldrig har jag känt den lyckan i mitt skratt som då jag skrattar tillsammans med dig (& Kim).


I somras då du jag och kim sågs, det var som att ingen tid där i mellan hade gått. det kändes som vi gick i 9:an igen och hade en vanlig dag..
Du kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat och våra minnen tänker jag tillbaks nästan varje dag.
Det gör mig varm och lycklig.
Hur långt ifrån varann vi än kommer, så kommer jag aldrig tycka illa om dig, jag kommer alltid finnas till hands och bry mig om dig. Jag vill att du ska ha det bra och må bra. Att du får världens finaste framtid.
Och jag önskar innerligt att vi aldrig kommer ifrån varandra HELT.

att vi åtminstonde kommer vara FB vänner och att jag alltid kommer ha ditt nummer inlagt i mobilen.
så länge du har samma nummer så har jag det i huvudet. Jag kan det fortfarande!
Jag vet inte om du läser det här.. Men om du gör det så..
All lycka till dig bästa du ♥


Fjantig jag känner mig efter skrivit såhär mycket. Men jag känner såhär.
Och jag tycker om att skriva ut mina känslor och visa min kärlek till andra.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Älskade vän!

Du får mig att gråta, alla våra minnen finns kvar & de kommer de alltid att göra! Du var min bästavän. Och som du skriver vi gjorde verkligen allting tillsammans! Har säkert tre mappar full med bilder på dig & mig. Sitter och tittar på dom och tänker tillbaka. Kommer ihåg vad vi gjorde när just dom bilderna är tagna. Allt joll vi har gjort, och stunderna när vi bara satt och prata. Jag är glad för de vi har nu och att vi fortfarande är vänner. I mina ögon är du fortfarande samma Carro som i sjuan. Jag kan prata med om allt, jag kan prata med dig om allt. Jag kan vara mig själv med dig de få gånger som vi träffas. Du ska aldrig tro eller ens tänkte tanken på att jag har glömt de vi hade. För de kommer aldrig försvinna, de går inte allt glömma någon så fint som vi två hade. <3



Du finns fortfarande i mitt hjärta och du betyder oerhört mycket för mig. Kommer aldrig kunna tacka dig för allt du har gett mig. Jag kommer aldrig glömma dig <3

2012-03-01 @ 14:20:58
URL: http://nattstad.se/cajsajonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0