Helgen

Fredag: Hade halvtisprov. Sen åkte jag och marcus med tåget hem. Han och simon drog på Bandy.
Medans jag stannade hemma och tvätta och lagade mat tills dem kom hem.
Kyckling  och Pasta med en vitlöks/vinäger sås. Mhh!
Dom lanade och jag la mig i soffan och kolla på Pippi. Gick in till sängen vid halv 3.

Lördag: Killarna sov till 4? Och jag åkte med Mamma och Mormor till Gävle för vi skulle på Ikea dock sket vi i det och åkte på Bingo istället. Jag mormor mamma och Kenth. Mormor vann 8000 så jag fick en 1000 lapp, hihi.
Skulle egentligen åkt hem för Linn kom ju å så skulle vi lana med pojkarna. Tänkte att tågen gick som vanligt (1711) med det var ju LÖRDAG!

så antingen fick jag åka till söderhamn först (1812) vänta 1h där och sen ta bussen hem.
Eller vänta på tåget som gick 2140 från Gävle.

För mamma och dom hade ju tänkt spelat till 12. Men dom åkte hem vid halv 9 istället för min skull <3
så när jag kom hem lagade Simon mat tills oss. Tror det var kyckling med jordnötssås och någonting mer + ris :) jätte gott. Jag och Linn la oss i sängen och kollade på, Amityville horror, och massa avsnitt av kungarna av tylösand.
Vi somnade kl halv 8! på morgonen (!!) Klev upp runt 11-1130 Mamma o mormor kom och hämtade mig och Linn.
Åkte först till Dollar, köpte hatthylla, tvål,skurmedel,dricka,tandborstar .
Sen vidare mot Rusta där mormor köpte en tv till Mamma. Jag köpte filt och de där fotoramarna + schampo balsam. Fick även en parfym av mormor, luktar såå gott, tack <3

Åkte sen hem och lämnade Linn hemma.
Medans jag mamma och mormor åkte och åt på kina där mormor bjöd käkade tre små rätter och efterrätt. Mh<3
Mormor tjata och tjata över att åka på Bingo igen så det gjorde vi. Satt där från halv 6 till 10, mamma vann mest och då vann hon bara 1600. Men alltid nått.

Var hemma runt halv 12, Marcus va tvungen att bråka med mig så jag åkte med mamma hem.
Sov med lillpruppen hela natten och tog 0545 bussen hem i morse.

Mår inge vidare, är ganska hängig och slut i kroppen. Men försöker endå hålla mig sysselsatt ..
Aja nu har ni en resumé över helgen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0