before bath

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hmm .. en glad och gosig älskling gjorde mig noog mest glad igår<3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Soooooov .
Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg  i sängen och kollade på maid in manhattan !
Det sista du sa högt:  "fan va stökigt de ääär"
Det senaste någon sa till dig: "va sa du mm"
Vad har du druckit idag: Vatten, (+ fanta med sprit i, eeuw!!)
Vad var det senaste du åt: korv med brö
Vad var det senaste du köpte: Gud minns inte ;o en dr pepper tror ja :D
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun trä dörr..
Vad är det för väder hos dig nu: ingen aning, så mörkt !
Godaste glassmaken: Karamell - Jordgubb
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Aså, orkar inte med den frågan xD
Sover du tungt: Till och från !
Drömmer du mardrömmar: Minns nästan aldrig mina drömmar, så ja vet inte, inte några ja kommer ihåg iallafall
Trivs du med ditt jobb: Jag går i skolan och jag trivs hyffsat.
Favoritklädsel: Skönast är ju lätt mjukbraller och en tischa, men snyggast e ju tighta jeans och en tröja :D
Favoritlåt just nu: Lyssnar knappt på musik xD
Vad ser du om du tittar till höger: trasig spegel och foton på mig o älskling <3
Vad gör dig glad just nu: Att veta att så mycke roligt kommer hända denna vecka :D
Vad ska du göra härnäst: Ta ett bad och plugga på mitt FÖRSTA om-prov ever, hahaha .. mitt eget fel
Höger eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: Helt ok !:)
Favoritgodis: Olika. just nu i den här stunden, chips !! åå ge mig chips ..
Kläder just nu: Strumper, underkläder, tischa, mjukisbraller
Sommarplaner: Jag vill jobba, om jag får nått .. Annars ingen plan alls. Ta det lugnt och vara med dom jag tycker om !
Hur många kuddar sover du med: Vi har 4 var :D alltså 8
Spelar du något instrument: Nää
Morgon eller nattmänniska: morgon. alltid varit och kommer förmodligen alltid vara. Aldrig nånsin sovit längre än till 12, och då gäller det även om ja lägger mig 9 t.ex. Vardagar blir det att man kliver upp 6. och helger, 8-9 :D sällan jag är uppe till längre än 11. Nånsin!
Vad är viktigast för dig: Familj, djuren kärlek och vänner
Är du kittlig: Näää
Snarkar du: Ibland, har alltid haft problem med halsen som gör det ..
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: ALLA !!!
Längtar du mest efter just nu: ONSDAG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0