alla <3:ns dag

Hade en super bra alla hjärtans dag igår. Innan jag åkte mot skolan i morse ställde jag fram de små presenterna till hjärtat på sängkanten + att kort där jag skrev mina känslor för honom. ♥
Han fick en choklad ask, en playboy "parfym" och ett hjärta det stod kärlek på och kortet. hihi ♥
i love you ♥

åkte till skolan och hade Svenska gjorde typ ingenting. Fick lyssna på en kille som pratade om snopp och snippa. Hallå vi går i andra ring ?! haha. Men det var chill.
Stannade kvar efter skolan och rullade permanent med Eve. Klarade en godkänd permanent på 35 minuter, LYCKA !

Tgo 1410 tåget hem. La mig i sängen och pussades med hjärtat. Fick ljus och choklad av min prins ! tack så mycket. Sen duscha jag och så gick vi till svärmor & mats  (låter så konstigt när jag skriver det?! eller så är det bara jag..) och Marcus mormor var oxå där, Barbro . :)

Vi fick chili con carne men kände inte att jag var så sugen på det så jag skippade :) Klippte Ulrika också.
Gick bra, tycker det är krånligt när de är olika på sidorna men hoppas hon blev nöjd iallafall. ♥
Sen blev det Bandy på tv:n Edsbyn-Villa. Edsbyn hade bollen nästan hela tiden (tycker jag) åtminstonde.
Men Villa fick till avsluten så himla bra att dom vann med 4-7 ..
jag igår

Gick hem runt 10. Kröp ner i sängen med en sallad och kikade på film med hjärtat. ♥
En helt underbar dag om jag får säga det själv . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0