9 februari

städat som fan, och möblerat om tv-rummet som vi ladrig haft det förut. tror inte marcus kommer bli glad, men jag behöver förändringar konstant .. så han får stå ut.
längtar tills det är kväll och sova :D i morgon är det skola 0830-1530 öva som fan till halvtidsprovet.
sen åker jag tåg hem med hanna och eve :) å så kommer rebecka och sanna senare.
+ dom som jag vet ska komma är: Jag Marcus Becca Sanna Amanda L, Maria Käller Amanda O Fredrik, Banger Per Simon Lucas Sofie, Lie, Jocke, Grip
Kanske: Alex, Amanda J, Edvin, Pontus, Jonas, Louise, Fanny

känns som att det kommer bli lite drag endå :D

+ nästa onsdag blir det kryssning med älsk käller o boffen, hahaha kul!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0