29 februari

Ligger i sängen. Legat här typ hela dagen förutom att jag städat och möblerat. -som vanligt
kollar på bb 24/7. Så trött på alla som klagar över de deltagarna som faktiskt gör nått av sin vistelse där.
Folk klagar på Marcel, Jessica. Hanna osv. Så ni menar att ni skulle kolla om det bara var tråkiga folk där som inte säger mer än nått ljud? och inte skapar lite drama där inne? KNAPPAST!!
Aja.

Ikväll blir det ju Tranan med massa folk. Ska ligga här ett tag till sen ta ett bad, ansiktsmask och grejer sen fixa mig. Ska bli så skönt att fixa sig. Få känna sig lite fin! då man legat i sängen gått i mjukis kläder o sminkad och håret i en toffs hela veckan. Så a det ska  bli kul!

ska försöka dra i mig lite vin innan tranan oxå. för tänker inte slösa på det lilla jag har.
ska nog käka planka! förra gången tog jag potatisgratäng och kyckling - det var kallt. :(
så nej tack! tror det kommer bli mycket folk idag! najs.
sist på tranan ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0