28 februari

Satt ute på trappuppgången ett tag med Emelie och snackade lite. När hon gick hem följde jag med henne en bit då jag endå skulle till Ica. Köpte Coca Cola och Färska jordgubbar, så jäkla goda var dom. Smakade alldeles lagomt sött. Köpte även tamponger då jag fick den skiten idag..

Visste dock attt de skulle komma. Så skönt att ha det innan helgen då vi ska ut till skärgården och bada tunna. (tror jag) det lät som det på Marcus iallfall..
haha ja jag bjuder på ett osminkat fatface

Ska hoppa i ett bad nu strax och ta på mig myskläder. Sen promenera till stan och bänka mig ner i soffan hos Marcus mamma. Köper nog med mig lite max mat också :D Fick vara där och kolla på Sandviken-Edsbyn medans de andra drar till Sävstaås och kollade på Bollnäs-Broberg! Mycket spännande.
Kan även säga att det är ganska skönt att min mobil inte funkar. Inte haft den på sen i lördags.

Även i morgon så ska vi ut och äta på tranan. Jag marcus käller emelie elina hanna louise emma och någon till.
ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0