23 februari

Helo People, i'm in school! yey!
haft arl, vet inte vad det är för ämne men vi skulle ha mange iallafall fick lyssna på en tant 1½h sen inte gör någonting efter rasten och nu har vi ätit lunch. Råa nuggets och Ris. Yum!! NOT!!
Om 45minuter börjar små företagande A, jag är med 2 killar från en annan klass och typ 5 st i min klass..
Känner 1 typ.. Behöver inte säga så mycket mer. Ingen aning om vad vi gör för någonting för jag har inte varit här :ppPP men vi ska skapa ett företag iallfall. Undrar vad dom valt? aja sånt som märks.
Sen ska jag hem! längtar redan ska bada och kolla på big brother pussa på min babe och ta det lugnt. Kanske laga mat om jag orkar. 

Har kanske helg LOV!!! idag. Beror på om jag vill betala 80 spänn för att åka hit i morgon eller inte.
De andra ska ju ha egen hårvård så det är väl inte så kul att stå och jolla helt själv i 6h.. Aja sånt som märks.
Nu ska jag sluta babbla på :D tjuudliluuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0