22 Februari

Hej! vaknade flera gånger i natt. Älsk va så klängig så jag la mig skafötters med honom. Haha. Skönt!!
vaknade sista gången av att han satt nedanför toan och hulkade. Då klev jag upp. Käkade kräm puffar och mjölk!
super gott! Gick ner och bokade tvättid idag också.  13-16

Tänkte åka till skolan idag men mitt busskort funkar bara en dag till. Och då är det väl bättre att använda det på en dag med 2 lektioner istället för 1. Alltså ingen egen hårvård för mig den här gången heller ..
Tråkigt :/ får trösta mig med att köpa egen hårfärg. Aja. 
nu ska jag mysa ner med glass och film. Troligen Beck. Laddade ner alla filmer, blev 19G haha oppssiie ..
Planer för helgen/lovet är väl att åka till Pappa på lördag och åka upp till farfar och kika på de saker som är kvar om jag vill ha nått <3
Sen nästa helg åker vi förmodligen till stugan, hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0