11/2

Hejsan gårdagen va sådär. Blev så less på allt folk att jag gick och la mig. Lika bra det annars hade det blivit ännu mera kaos.
Folk förstörde speglarna i hallen, hade sönder glas flaskor, tippa ut skurhinken, spydde i skurhinken, hävde ner hatt hyllan. OSV !
Får tacka dom som hjälpte till både till mig och vårt hem. Per Sanna och Rebecka sov här oxå. Musit.
Idag har jag duschat, tvättat, bytt sängkläder, lagat korvstroganoff, varit och handlat och städat lite =)
känner mig sådär lagomt duktig.
har burit in en säng till tvrummet legat och kollat på film :) ikväll blir det gladiatorenra och massa filmer.
Kanske lite "lan" vi får se hur länge vi orkar hålla oss uppe. Har köpt Massa godis oxå! och cola + nudlar.
helt underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0