Sak du kanske inte visste om mig ... ?

Jag hatar, eller snarare har typ fobi för att prata i telefon?
Jag svarar ALDRIG när jag  inte vet vem det är, eller om det inte är Dennis, Mamma, Pappa, Loisan eller Peter.
Händer att jag kan svara om jag t.e.x ska vara med en kompis och den ringer då kan jag svara men bara för jag måste..
Pratar aldrig i telefon mer än jag behöver.
 
Tycker det är jätte jobbigt att ringa, till "måste" samtal ibland är det ju bara så att man måste ringa.
Härom dagen så var jag tvungen att ringa ett måste samtal och jag blev dyngsur i svätt trots att jag bara va i underkläder. Usch.. Nä fy för att prata i telefon.
 
Det är inte kul för ibland önskar man ju att man tyckte om att prata så man kunde ringa till sin bästis och snacka flera timmar eftersom man inte ses så ofta. Men a det lär ju inte hända mig iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0