God Jul i efterskott!

Heeej! Har ni haft en mysig jul? det har jag!

På julaftons morgonen kom Dennis Mamma med Man och Hans syster och åt frukost hos oss. Sen åkte vi till Dennis Pappa, och Sedan till min Mamma. Var jätte mysigt. Orkade inte flänga runt till min Pappa i år heller då det blir så himla mycket.
 
Men jag fick fina saker. Glad för vad man än får<3 Tycker det är för mycket hets med julklappar egentligen. Fast jag älskar att ge.
 
Och igår hann jag även med att bli ett år äldre! 19 Bast. Shit, nu börjar man bli gammal :)
Fick Pengar, Lotter, Värmefilt, Blommor, och en Kebabrulle! Haha. Tacktack.
 
Var en mysig kväll. Trots att jag mådde illa och hade huvudvärk :)
 
Nu är det bara nyår kvar! Skönt.
 
(Ps, det tog stop med den där listan när det kom till dagens outfit, sååå.. Vi får se om jag fortsätter. Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0