copy cat 20 dagar

Inlägg 1 – Profilbild från fb,msn eller skype
Inlägg 2 – En låt med många minnen
Inlägg 3 – 5 saker jag inte kan leva utan
Inlägg 4 – Något jag saknar
Inlägg 5 – Så här är jag som person
Inlägg 6 – Något jag hatar
Inlägg 7 – En bild på dina vänner
Inlägg 8 – Detta önskar jag mig i julklapp
Inlägg 9 – En barndomsvän
Inlägg 10 – Fem webbsidor som jag oftast är inne på
Inlägg 11 – Dagens outfit
Inlägg 12 – Detta åt jag idag
Inlägg 13 – Mina intressen
Inlägg 14 – En person jag vill träffa just nu
Inlägg 15 - En gammal bild på mig
Inlägg 16 – Detta hittar vi i min jackficka
Inlägg 17 – En bild på min klass från skolkatalogen
Inlägg 18 – Det här får mig att gråta
Inlägg 19 – Två saker jag längtar efter
Inlägg 20 – Fem sätt att vinna mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0