20 december 2012

Hej! Hur äre med julkänslorna? Mina har inte ens kommit ännu. Men jag ser endå fram emot gemenskapen och god mat. Vad mer kan man begära liksom?
 
Julklapparna är i stort sett klara, en till Alex kvar och kanske en till, te Pappsen.
Ska även fixa så Fanny FÖRSENADE födelsedags present blir klar någon gång! hihi.
bjussar på en bild på grisen ifrån insta. Följ mig där @Carrofaahlstrom
 
 
 
Igår plogade hjärtat till 04 så jag sov hos mamma och han hämtade upp mig vid den  tiden. SÅ åkte vi hem och sov lite till. Sen till Bollnäs och köpte Julklapp till Johanna, Loisan, Rose, & Mormor.
Även åt vi på MAX, så jävla gott! Yum
 
Hälsade på Svärmor, och Marie med. Var en bra kväll igår. Och i morgon kommer Sebben hem tror jag.
KUL! Tror mitt hjärta behöver lite kill time :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0